• Home
  • Buy
  • Sell
    • Sign Up
    • Sign In
    • Wish List
    Sign Up Sign In
    Zoekertjes.co.nl
  • All Categories
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
All Categories
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Zoekertjes.co.nl
  • Welcome, Guest
    German English Dutch
  • Home
  • Buy
  • Sell
  • Wish List
  • Sign Up / Sign In
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Aprilia
ID: 50499

Aprilia Pegaso Trail 650 Akrapovic ( BMW GS 650 )

€3.200,00

No offers posted.
Wish List
Report
  • Seller

Seller Info

Pim
Address: Amsterdam
Contact Seller
Seller's Other Items
  • Description
Description
Hierbij verkoop ik een super leuke Aprillia Pegaso Trail 650. Dit is de adventure uitvoering van de Pegaso. Verschil met een normale Pegaso is dat deze andere banden, spaakwielen, groter kuipruitje, motorbeschermer etc. heeft. Verder is de motor voorzien van een Akrapovic uitlaat (duurste uitvoering), Akrapovic carbon handkappen, valbeugels en getint grote kuipruit. Ook nog erbij 2 topkoffers, een grote en een kleine en een tanktas.

De Aprilia Pegaso is een kopie van de BMW 650 GS, heeft het zelfde motorblok. Dus kwalitatief ook een goede motorfiets. Voordeel is dat de zithoogte van de buddyseat niet hoog is, dus zeer geschikt voor kleinere mensen. 

De motor heeft bij 13500 km groot onderhoudt gehad, factuur van bijna  1000,- euro. Banden, ketting & tandwielen kunnen dus nog een tijd mee. De motor start, loopt en rijdt super goed! Ik ben de 2e eigenaar en heb deze motor gekocht in 2012. 

De motor gaat weg omdat ik er nauwelijks op rij. Kan iemand anders veel plezier van hebben! Als er vragen zijn dan hoor ik het graag!

  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy