• Home
  • Kopen
  • Verkopen
    • Registreren
    • Aanmelden
    • Verlanglijstje
    Registreren Aanmelden
    Zoekertjes.co.nl
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Zoekertjes.co.nl
  • Welkom, Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Aprilia
ID: 50499
Advertentie ID: #50499 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #50498 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Aprilia Pegaso Trail 650 Akrapovic ( BMW GS 650 )

€3.200,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Pim
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Hierbij verkoop ik een super leuke Aprillia Pegaso Trail 650. Dit is de adventure uitvoering van de Pegaso. Verschil met een normale Pegaso is dat deze andere banden, spaakwielen, groter kuipruitje, motorbeschermer etc. heeft. Verder is de motor voorzien van een Akrapovic uitlaat (duurste uitvoering), Akrapovic carbon handkappen, valbeugels en getint grote kuipruit. Ook nog erbij 2 topkoffers, een grote en een kleine en een tanktas.

De Aprilia Pegaso is een kopie van de BMW 650 GS, heeft het zelfde motorblok. Dus kwalitatief ook een goede motorfiets. Voordeel is dat de zithoogte van de buddyseat niet hoog is, dus zeer geschikt voor kleinere mensen. 

De motor heeft bij 13500 km groot onderhoudt gehad, factuur van bijna  1000,- euro. Banden, ketting & tandwielen kunnen dus nog een tijd mee. De motor start, loopt en rijdt super goed! Ik ben de 2e eigenaar en heb deze motor gekocht in 2012. 

De motor gaat weg omdat ik er nauwelijks op rij. Kan iemand anders veel plezier van hebben! Als er vragen zijn dan hoor ik het graag!

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy