• Home
  • Kaufen
  • Verkaufen
    • Registrieren
    • Anmelden
    • Wunschliste
    Registrieren Anmelden
    Zoekertjes.co.nl
  • Alle Kategorien
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle Kategorien
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Zoekertjes.co.nl
  • Willkommen Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kaufen
  • Verkaufen
  • Wunschliste
  • Registrieren / Anmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Brommers
  4. Overige merken
ID: 79062

Derbi Drd Racing 2010 van eerste eigenaar

€1.700,00

Keine Angebote gepostet.
Wunschliste
Melden
  • Verkäufer

Verkäuferinfo

hugo overgaag
Adresse: Amsterdam
Verkäufer kontaktieren
Andere Waren des Verkäufer
  • Beschreibung
Beschreibung
Hierbij verkoop ik mijn Derbi Drd Racing 2010. Het betreft het modeljaar 2010, de relatief zeldzame rode anniversary uitgave. De brommer heeft iets onder de 23.000 kilometer gelopen. 
Verder is de brommer in goede staat. De brommer heb ik nieuw gekocht bij de dealer in 2010 voor ruim 3.400 euro. U heeft hier dus te maken met de eerste eigenaar van de bromfiets. De topsnelheid ligt op ongeveer 55 - 60 kilometer per uur.  Verder heeft de bromfiets recent het volgende onderhoud gehad:
- Nieuw Led achterlicht
- Nieuwe achterremklauw en remblokken
- Nieuwe kentekenplaathouder
- Voor en achterband ruimvoldoende profiel
De brommer heeft altijd binnen in de garage gestaan en is altijd goed onderhouden geweest.
Kortom een geweldige brommer waar nog veel plezier mee kan worden beleefd. Na 6 jaar doe ik de brommer met veel moeite weg. 

  • Kontaktieren Sie uns
  • FAQ
  • Allgemeine Geschäftsbedingungen
  • Datenschutzerklärung