• Home
  • Kopen
  • Verkopen
    • Registreren
    • Aanmelden
    • Verlanglijstje
    Registreren Aanmelden
    Zoekertjes.co.nl
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Zoekertjes.co.nl
  • Welkom, Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Kleding | Dames
  3. Jassen
  4. Winter
ID: 116079
Advertentie ID: #6612 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44

Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44
Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44
Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44
Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44
Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44
Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44
Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44
Mooie NIEUWE zachte (bont) jas, kersenrood, maat 42-44

€25,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

renskevankaam
Adres: Botlek Rotterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Mooie zachte jas, is mij tóch is te groot.
Nep-bont. De kleur is echt prachtig. Het kaartje hangt er nog aan. Ik verkoop dit omdat ik het zonde vind dat hij nu op de kapstok blijft hangen.

De laatste foto is niet zo goed; hij is genomen in mijn gang, met slecht licht. Ik wilde deze foto er wel bij laten staan, zodat je de lengte goed kunt zien.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy