• Home
  • Kopen
  • Verkopen
    • Registreren
    • Aanmelden
    • Verlanglijstje
    Registreren Aanmelden
    Zoekertjes.co.nl
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Zoekertjes.co.nl
  • Welkom, Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Brommers
  4. Overige merken
ID: 79081
Advertentie ID: #30753 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Vespa LX (helm)

€940,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

max
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Geachte bezoeker,

Hier bied ik mijn Vespa LX 50 zwart aan met leren zadel!

Bouwjaar: 2006
Kleur: Zwart
Kenteken: Geel (helm plicht)

De Vespa is wat ouder maar rijdt als nieuw! Hij heeft mij nooit in de steek gelaten.
Deze LX heeft ook een mooi stuurslot erbij! Hiernaast krijgt u er ook nog een erkend hangslot van Urban erbij (1meter).

Helaas heeft deze Italiaanse tijger wel verwondingen aan 1 kant, hier is de prijs ook naar. Onderhandelen over de prijs is misschien mogelijk!

Ik heb kort geleden de Vespa nog een beurt gegeven:
- nieuwe bougie
- nieuwe Accu
- nieuwe benzine leiding
- nieuwe achterband
- remmen afgesteld

Ik gebruik de Vespa maar 1x in de week waardoor die niet veel kilometers heeft gemaakt. En daarom de motor nog in prima staat is.

Wegens verhuizing verkoop ik de Vespa.

Met vriendelijke groet,
Max

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy