• Home
  • Kopen
  • Verkopen
    • Registreren
    • Aanmelden
    • Verlanglijstje
    Registreren Aanmelden
    Zoekertjes.co.nl
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Zoekertjes.co.nl
  • Welkom, Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Auto diversen
  3. Accessoires
  4. Radios, Cd- en Dvd-spelers
ID: 82838
Advertentie ID: #86966 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Pioneer Avic-x1(klein defect) + Bullit DVB-T car tv-box

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Danny
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
WEGENS NIET OP KOMEN DAGEN

Hallo,

Daar wij een andere auto gaan kopen bied ik hier mijn Pioneer Avic-x1(met afstandsbediening) met een Bullit Car TV-Box te koop aan.
Het is gewoon een compleet(met alle bekabeling en gps sensor) en werkend DVD/Navigatie systeem waar de TV-box op aagesloten kan worden.
Doormiddels een digitenne kaart erin te stoppen kan men via de Bullit TV box tv onderweg tv kijken.Dit gaat ook bij 120km/u.

1 minpuntje is dat het beeldscherm niet meer inschuift,dus hoe hij op de foto getoont staat blijft hij zo staan,maar werkt verder gewoon zoals het hoort en is werkend uit de auto door mijzelf uitgebouwd.

Misschien is het wel te repareren maar ik begin daar niet aan.

Doe een aannemelijk bod voor het gehele setje via mail en je krijgt zsm antwoord terug.

PS:ik hoef er heus niet de hoofdprijs voor te hebben.

Gr Danny

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy