• Home
  • Kopen
  • Verkopen
    • Registreren
    • Aanmelden
    • Verlanglijstje
    Registreren Aanmelden
    Zoekertjes.co.nl
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Zoekertjes.co.nl
  • Welkom, Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Zijspanmotoren
ID: 92287
Advertentie ID: #83566 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Yamaha XS1100 met EML 1,5 zijspan

€2.750,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

dennis
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
In verband met aankoop schwenkspan gaat ons vaste span in de verkoop.
Het betreft een Yamaha XS1100 uit 1982 (oldtimer regeling) met een 1,5 zijspanbak. De zitting van het span is 70cm breed. 2 kinderen passen er naast elkaar in.
Er zit een heupgordel in die aan het onderstel is bevestigd.
Regenhoes is nog prima.
De motor heeft net een kleine beurt gehad.
Olie + filter worden nog bij aflevering gedaan.
Luchtfilter is vervangen
nieuwe bougies
benzinekraan gereviseerd
remvloeistof vervangen (rempomp is van een nieuwer type)
breed stuur voor meer controle
Nieuwe achterveren (Hagon). De oude vond ik wat slapjes.
Doos met restspullen zit er bij.
Er zitten 2 schadeplekjes op de tank doordat er een beugel op is gevallen.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy